Saturday, April 3, 2010

Akademi Fantasia 8 tak best!




ini adalah pandangan peribadi saya, apa yang saya tengok amatlah membosankan, kenapa ye? saya rasa kecewa sangat bila tengok. makin lama makin menyampah pulak. AF 8 tak meriah langsung, tak tahu la mana silapnya..

adakah sebab pelajar AF ni juz nk 'mencapab' je? ('mencapab' its mean mencari publisiti) asal dapat masuk AF da rasa cukup bangga kat orang kampung. rasanye la.. sebab saya tengok diorng ni macam main2 je.. cuba la serius sikit bila buat persembahan tu.. jangan la bazirkan duit orang2 yang mengundi anda.. so saya harap semoga AF dapat melahirkan artis yang Meletop! contoh paling meletop dan steady ialah stacy! so..keep it up ok!

2 comments:

  1. kala bulan dipagari bintang aku dtg bertandang.

    ReplyDelete
  2. aku mmg tak minat sgt realiti show nyanyi2..tp aku suke time screening..time ujibakat..ahahahaha~~~

    ReplyDelete